Onda dag

Idag försökte jag duscha håret med vänster armen, gick sådär! Var tvungen att tvätta det och ingen hade tid och Mia visste inte om hon skulle hinna så fick fixa det själv. Tappade såklart slangen med vänstern och i panik sträckte jag mig efter den med högerarmen(jubelidioti) för att inte allt skulle bli blött.. Kan säga att efter den panik sträckningen av armen känns! Inte nog med att sköterskan pillade där igår för att byta plåstret så hände detta.. Så här ont har jag inte haft sen dag tre, känns som ett steg tillbaka... Tog 1g Panodil o diklofenak innan men det hjälper ju inte heller så tog halv Panodil till i hopp om att kunna somna denna natt! Är trött men kan inte somna när det gör så ont:/ väl tjötat om det!

Tog bussen in till Nina på g-punkten innan o luncha med henne och Annelie:) åkte med Anna hem efter ett tag för fick för ont i såret och blev kort i tonen(otrevlig)! Som tur är vet familjen att det inte är riktat till dem!

Nu ska jag försöka sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0