Lagt av

Igår rökte jag fyra bloss och idag knappt en cigg! Röker det lilla för att inte få den hostan man kan få när man slutat för om jag får den kan jag ju inte sövas och då ingen operation! Funkar galant med nikotin tabletterna! Står att man ska ta en varannan timme med jag tar lite då i då, ca tre/dag! Underbart att inte stinka om kläderna längre! Eller bara lite nu då!
I morgon blir det skola, visa dem andra vad vi har lärt oss om barnkonventionen förra året, spännande sista dag på ca två veckor! Väntar fortfarande på svar ifrån fröken om jag behöver komma den förste fast jag ska vila, hon är nog den segaste på att svara som jag vet!
I morgon blir det att tvätta och på onsdag med! Ska passa på i leka massa med viggosen o Mia då med!

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0