ide?

tror allt att jag är friskare än vad jag är som vanligt! självklart klarar jag vardagliga saker själv! idag fick mia hjälpa mig att tvätta håret, underbar känsla!kommer på mig själv med tänket: "allt blir vad du gör det till och vilken inställning du har!" jo visst men.. suck.. jag vill vraa frisk och visa alla andra att jag är det men jag är inte det! har fortfarande ett öppet sår som försöker läka efter att läkaren har öppnat upp och snott saker därifrån. vävnaden och huden måste få läka.. hmm.. kommer på mig själv när jag ex hämtar ett glas i skåpet med höger armen och tänker det gick ju bra! men nån minut senare hugger det till som bara den! klart det gör om jag gör så, pucko? mamma sa att jag måste vila så att det kan läka, anna sa att man ska röra lite för att det ska läka? om jag kör på mammas stil får jag kramp i musklerna o på annas stil hugger det till som faan! kan röra nederdelen av armen men så fort överdelen rör sig så gör det ont! kanske en blandning? efter att jag rört armen lite gör det så ont så jag går o lägger mig och sover bort det onda så jag sover mer än vad jag är vaken, rolig ledighet eller inte!! trodde jag skulle orka plugga massa så tog med mig allt som rör skolan men än har jag inte haft hjärnan till att öppna en bok, det kommer väl! jag är ju bara en människa trots allt!
orkar inte vara social heller, frida, ringer dig när jag har orken!
ska på återbesök snart  med, om ca 1½ vecka!
nog tjatat om detta för detta inlägget! men så ligger det till!
 
har inte rökt sen i torsdags morse! mellan söndagen o torsdagen rökte jag 5 cigg, duktigt! stundtals är jag gymt sugen på att ta en cigg men då tar jag bara en tablett och försöker glömma det! ser och luktar ju dock så gött!! suck!
 
gå i ide skulle passa mig perfekt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Vilken kämpeglöd du har!
Du är helt underbar!
Ta hand om dig, ring när du orkar, jag finns alltid här! PUSS!

2012-09-24 @ 10:24:11
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0