here i go

äntligen fått en tid till operation! känns som att det var år sedan jag var på vårdcentralen men det var i maj.. efter det blev det till bäckefors sjukhus för undersökning. dagen efter det blev det till kirurgiska i näl för provtagning och ultraljud. fick hem provsvaren under sommaren och fick en remiss till uddevalla sjukhus där knölen i armhålan blev undersökt och ställningstagandet blev operation och att bli sövd..
känns skönt att det kommer bli av men det var inte lång tid innan jag fick att förbereda mig på..
tror jag kommer åka ner till varberg efter det.. kommer behöva vila i tio dagar efter operationen så hoppas det löser sig med skolarbeten med mera.. är grymt nervös nu!
så mycket att tänka på innan med duschar, renbättat, nya kläder hela tiden, packande, städande,ta ut piercingar, fixa skjuts (mia kanske kör dit mig, hoppas!!) sen är det "bara" vägen till varberg som ska lösa sig!
 
nu sitter jag med en nervös kropp och halvtittar på fångarna på fortet. i mrogon är det utgång som gäller! jag o kajsa o kanske frida(vilket vi hoppas) ska ut! är ljushelgen vilket innebär fylla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0