Halsont

Vaknade igår av att jag hade ont i halsen:( jonathan har varit förkyld så det är säkert därifrån! Var ute och festade igår(alkohol är bakteriedödande, bullshit!)
Sara fyllde år så vi var hemma hos henne först sen gick vi till xo:) hade en jätte trevlig kväll men gott folk, gillas!

Mötte Frida på stan förut så hon kunde käka, jag hade ju lyxen att Anja smsa mig när maten var klar:)
annars har jag bara legat i soffan och haft drop dead diva(en grymt bra serie) maraton! Hade lite feber efter att jag tog Panodil så har fryst/svettats vart annat.. Äckligt! Nu har jag så ont att jag knappt klarar av att svälja lite vatten.. Är det i te borta i morgon kväll så går jag till vårdcentralen! Det ska ju ha gått minst tre dygn innan det visar va det är, precis som förra gången, suck!

Ska försöka sova efter en slapp dag i soffan, vad har hänt? Förr kunde jag sova från och till på dagen, slappa och vara trött på kvällen, men nu är jag jätte pigg??! Hmm, lurar hjärnan att klockan är tre på natten(som gårnatt) och släcker allt nu! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0