Dagen

Vaknade vid åtta i morse! Duschade o packade det sista sen åkte Mia, Viggo o jag till uddevalla! När jag kom in till dagkirurgin fick jag byta om till en rock, sexig värre! Fick ligga i sängen och få nål i handen med dropp i. Läkaren kom och kollade hur läget såg ut och sen rullades jag in till op salen! Där fick jag klisterlappar på överkroppen, pulsräknare runt armen, klämma på fingret, en klisterlapp på låret, mask på ansiktet och sen sömnmedlet! Fuck vad ont jag fick av det! Kändes som om hela armen brann! vaknade sedan upp av underbart bra sjuksystrar, märktes att dom vill jobba med oss! Trevligt! Dom tog bort mer än dem trodde de skulle behöva. Och så hittade dem något som dom inte visste va det var så det skickades på analys!
Har varit illamåendet sedan dess, men lite mindre nu än förut! Då fick dom lägga mig med huvudet ner o fötterna upp! Kändes som om att jag skulle dö, samma i bilen på väg till vbg! Nu känns det som om jag ska svimma av illamående med jag ligger i sängen så om jag gör det är det ingen fara:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0