Dagen innan op!

I dag var jag o Mia ute hos mamma o överraskade henne:) trevligt, o vi blev bjudna på mat med, mumma!
När vi kom tillbaka till Åmål skulle Mia laga lasagne till oss plus sex lunch lådor! Tack:D men istället för att bara titta på tog jag, Viggo, Anja o Jonathan en promenad till affären:) Viggo visade väl på att han även idag ville ha en liten chips påse att tugga o dregla på sen på vägen hem! Och även en dricka så det köpte jag( käkade det nu ikväll!) kollade färdigt på filmen in time med Mia, ganska bra! Mamma i Mauri kom in en sväng och hälsade på med, o Monica, trevligt:)

Idag har jag också hunnit med att mysa massa med Viggo och tvättat massa! Så nu ligger jag i renbäddad säng och duschad två gånger! Till morgonen blir det ytterligare en dusch, suck! Då blir det inte mera Viggo hos:( måste packa resten av sakerna i morgon med, väskan som jag ska ha med till vbg! Hoppas på att operationen går väl i morgon, är grymt nervös nu! Hade jag fått röka hade det gått åt ganska många idag och i natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0