12 september

i lördags skulle jag och frida varit och dansat nyktra på krogen men eftersom vi bor i fucking åmål hade ju inget dansgolv öppet.. vi satte oss på hörnan och tog en kaffe och bara tjötade istället! trevligt! efter att hörnan stängde åkte vi hem till linus och spelade bowling och bågskytte på wii, kul!
 
har haft skola igår och idag! idag vaknade jag av att elin ringde och frågade om jag skulle med för dom stod på parkeringen och väntade på mig, jag låg i sängen jag! haha! blev att dra på sig kläderna och sticka ut det, stressigt!
 
har en skoluppgift som ska vara inne på fredag och förstår inget av den, suck! får sätta mig in i den ordentligt i morgon! hoppas det löser sig!
 
har haft tre monster spindlar på tre dygn nere hos mig, fyy!! hoppas det inte finns några fler nu, utan att alla är döda!!
 
älskar min nya dator massor!
 
grattis till syster mia som blir 24 år idag! hipp hipp hurra!
 
nu ska jag gå och leka med jonathan och käka kvällsmat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0