9 Maj

fick byta smycke på dermalen i fredags! så fin pärla nu så!
igår var jag på stan med emma! hon fixade sina naglar som blev grymt snygga!! sen mötte vi upp alex, maria och malin på en kaffe! den bliden som är nedanför =) fint! sen gick vi på stan och fikade på ett annat cafe, mumma! vi åkte hem vid fem tiden igen för att åka tillbaka vid sju för ett glas vin med vännerna=) var hemma igen vid halv två!
idag hade jag lyxen att Mia skulle upp till åmål så jag slapp ta tåget=) hoppas bara någon vänlig själ i förmiddagsgruppen på måndag vill byta med mig så jag kan åka med henne ner också! skulle bli ganska knöligt annars...
i morgon blir det till universitetet för gruppframträde! ska prata om ansvar i förskolan, kommer gå galant! åker med linet från grums=) suck.. kom på att min cykel står på stationen eftersom jag åkte från karlstad till varberg i onsdags.. jaja, upp mycket tidigare bara! en uppfriskande morgonpromenad väntar?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0