7 maj

nu tänker jag inte ljuga, jag har inte velat skriva på ett tag! har bara inte haft lusten, haft paus från det! men nu kommer en snabb sammanfattning av vad som har hänt, eller vad jag kommer ihåg!


  • tisdag 1 maj: var jag hos mamma sen en dag innan! jag, mamma, hilmar och elina åkte till orust för äggbytardag! mamma fick för sig att ta en annan väg som visade sig vara en och halv timme längre så vi kom precis fram för att bevaka sopningen av lokalen! som tur var fanns det lite ägg kvar som hon köpte! sen åkte vi till en strand och majade! jätte mysigt! påväg hem stannade vi hos en annan gubbe och köpte mera ägg?!? väl hemma upptäcker vi att fåren inte är inne i ladan! jag springer och tar på mig stövlarna och ut i hästhagen dit dom hade rymt.. dom hade gått på sommarbete under dagen, duktiga får, eller inte? på kvällen efter grillningen åkte jag hem igen!
  • onsdag 2 maj: skola igen! jag trodde det var redovisningen av barnbok kopplad till fn:s barnkonventionen så jag hade med mina anteckningar och boken! men nej då, det var en föreläsning! fick papper av rebecka så det löste sig fint! anna ringde och frågade om jag ville komma till varberg den dagen eftersom det var lyckorus på torsdagen så jag satte mig på tåget från karlstad med byte i gbg! innan jag satte mig lunchade jag med rebecka på stan! trevligt som bara den(äntligen blev det gjort med)! när jag väl går av det smockfulla tåget med kvav luft och ett utrymme på ca 40 cm/person kommer jag på att det enda jag hade i väskan var skolböcker.. hur tänkte jag där?
  • Torsdag 3 maj: Lyckorus! en mysdag! fick köpt mig mascara och ögonskugga av presentkort som tur var! sen var det slappt hela dagen tror jag?
  • Fredag 4 maj: var med nina på möte sen gick vi till hennes jobb! var där hela dagen! fick bytt mitt smycke till dermalen med! det gjorde ondare än själva tagningen av hålet?!? mys med familjen på kvällen!
  • Lördag 5 maj: med Nina till hennes jobb sen av för födelsedagsfest för annelie! hur mysigt och trevligt som helst!! var hemma hos nina vid halv fyra på morgonen och somnade vid sex! vaknade igen vid halv nio och var klar pigg, hmm!
  • Idag: sovit hos nina, vi hade bakismys till big brother! ikväll grillade vi hemma hos pappa och anna! har myst massa med viggo också <3
    i morgon blir det fika på stan med emma och mia:) får prata lite om resan med! ångest? JA! kommer ha skolan i huvudet och rädd för att flyga! inte bra kombination! men det löser sig med goda vänner! Nu ska jag kolla på BB sen lägga mig! god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0