31 Maj

hörde någon stans att man ska träna lite för att få bort träningsvärken en del, om det ändå stämmde in på mig! kan inte ta armarna högre än 90 grader innan det krampar.. hmm.. idag tränade jag i ca en timme inkl yoga =) så idag glömde jag inte att stretcha dom allt för slappade musklerna! hoppas bara det inte är värre i morgon. ser framför mig hur jag får rulla ur sängen haha!
följde med anja och jonathan till ica förut. köpte med mig viktkontroll tabletter så nu kör jag all in(eller allt fett ut!). dom följde med mig hem efteråt, mys! lekte massa med jonathan med, så skön grabb :)
nu ska jag äntligen käka kvällsmat, vart hungrig i över en timme men ville träna först, skulle annars bli hungrig igen efteråt!
i morgon är det skola som gäller! ska göra bokseminarium av morgan alling- växa inte lyda! en grymt rörande och bra bok! kommer nog vara bra diskussioner, eller jag hoppas på det i alla fall:) får sätta mig och göra frågor efter maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0