30 Maj

inatt sov frida över här ju :) så vi ställde klockan på halv tio för att hinna träna innan hon skulle på möte vid halv två! vi tränade med wii fit :) ett skönt träningspass! hoppas bara jag håller i träningen nu för vi var grymt otränade! på en övning gjorde det så ont i magen av trötthet så jag skrattade så mycket att tårarna kom! men känns skönt i kroppen nu! 
har pluggat en stund nu, känns inte som om jag är klar men finns inget annat jag kan göra med uppgiften så jag låter det vara tills i morgon! 
får se om frida kommer tillbaka i kväll eller inte! i morgon ska jag träffa anja :) eller ja, det är sagt så så jag hoppas på det :) 
måste ringa om sommarjobbet i varberg med, hon hade tjänsteledigt idag så måste komma ihåg att ringa i morgon! dagarna går ju!!
skulle ju åkt tillbaka till varberg den 8:e när skolan slutat men nej då, jag fick en tid i bäckefors den 13 så får åka ner den 14 iställe :( hoppas på goda nyheter när jag väl är där :)
skulle behöva tvätta och städa men inte idag, har ingen kraft kvar till det så det blir uppvärmningen inför morgondagens träningspass :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0