28 Maj

Min tid i turkiet var jätte bra! flygresan dit var jobbig med luftgroparna men vi klarade oss! vi hade dåligt väder i tre dagar tyvärr men då gick vi på basaren istället=) kommer inte ihåg vad vi gjorde dem olika dagarna så en sammanfattning kommer här:
när vi kom ner var det blåsigt väder och jag var jätte trött, hade ju inte sovit den natten eftersom vi var p fiket och förfestade=) vi åkte till hotellet med bussen som tog ca 2 timmar och bar upp väskorna! vi gick sen ner till elit och käkade! kollade runt lite i området och sen gjorde vi oc i ordning införr kvällen=) var nere vid fyra tiden tror jag! jag sov en timme eller två på hotellet innan kvällen kom=) tjejerna hade ju varit där innan så dom hälsade på deras vänner och jag blev presenterad och kallad the new girl! vi åt på black horse/eltchi på kvällen och kollade runt inne i staden. vi åkte sedan hem för att vara pigga till stranden!
stranden visade oftast röd flagg och det var svårt att ta sig i och ur vattnet! vågorna drog tag i oss ganska bra, men vi lärde oss att övervinna dem :)
en av kvällarna (måndag?) var vi på beatch party med! i början känndes det som om vi var i abu dabi som sex and the city damerna, men det rättade till sig med lekar och fri bar!
alla dagar utom den första var vi på robin hood latino club och dansade fram tills tre på natten! sista kvällen dansade jag inte, kunnde knappt röra mig så solbränd som jag var! buhu!
en av kvällarna följde vi med till några svenskar som ägde en resturang nära oss. Vi käkade god mat och efter det blev det in till robin hood igen! DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA =)
på eftermiddagen / kvällen var det så skönt! vi satt på balkongen i kvällssolen och turades om att duscha, sminka oss och sitta och prata!
jag vet att vi gjorde flera saker än detta men kommer inte ihåg nu!

onsdagen kom jag hemm igen till varberg! på torsdagen träffade jag linda och lunchade med henne på stan=) på fredagen var lyckans dag! mia kom också hem till pappa så har myst som bara den med viggo! vi grillade med ff familjen med =) på kvällen var jag över en stund hos pierre och pratade ikapp lite!
på lördagen klippte sig mia så då tog jag med viggo till big boys och tog en kaffe med emma =)
i går åkte jag hem ifrån varberg! sov hos mamma inatt så jag kunde säga hej till billis nya ägare och hej då till honom! kommer sakna den lilla spjuvern!
idag har jag suttit och läst alla i gruppens arbeten! får se hur mcket jag kommer ihåg av dem i morgon!

i mitt huvud just nu svävar skolan omkring! i morgon är det opponeringstillfälle för våra arbeten som ska vara inne på torsdag! hoppas jag får bra synpunkter så arbetet blir bättre! i morgon ska jag redovisa en barnbok i koppling till fns barnkonvention, hoppas det går bra!
nu orkar jag inte skriva mera, måste laga mat, fixa naglarna, tvätta, städa mm!!!
hoppas frida kommer förbi sen och förgyller min dag en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0