15 Maj - snart sitter jag på flygplanet!

idag skulle jag haft sovmorgon, en riktig en men nej då, vaknar lite innan tio! suck! bara att gå upp och starta dagen! Linda och kajsa var här några timmar under dagen med, mysigt! var jätte roligt att få träffa dom igen! Har packat färdigt allt nu med! sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan åka till nina o micke! ska umgås lite med dem med innan jag åker! micke är så snäll och kör in mig till stan sen ikväll =) flygtaxin kommer halv 2 till nyfiket och planet lyfter 07,15! hoppas bara allt går som det ska! är bara nervös från och till nu, inte hela tiden i alla fall, skönt! kommer säkert sen när vi träffas o alla har resväskor och är glada! Wopp wopp!
nu ska jag bara fixa det sista sen åker jag! ha en bra vecka allihopa nu!
se ya, i don´t wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0