14 Maj

när klockan ringde 05´14 i morse trodde jag att jag hade ställt den fel, att det inte vare sannt men det var det! hrl utbildningen var jätte bra! fick bevis/intyg på att jag har tagit den kursen med =) åkte med elin och sandra hem så jag och mia kom ifrån åmål lite efter ett=)
har mått illa hela dagen och jätte ont i nacken, nästan nackspärr men anna maserade lite förut så nu är det lite bättre! =)har dock fortfarande jätte ont i nacken :/
bemanningsenheten från varberg ringde mig och frågade om jag fortfarande var intresserad av sommarjobb=) ska till ett ålderdomshem fredagen den 25:e i veddige för en sista intervju och se om det är något jag vill jobba med, hoppas det för då är den frågan löst=)
hoppas jag sover länge i morgon då ska packa det sista (nu väger den 9 kilo!) och träffa nina en sväng=) ska ta före och efter kort!
i morgon åker jag :D WIHI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0