13 Maj

dagen började med att viggo väckte mig, eller ja mia och viggo! vaknade av att han låg jämte mig och jodlade och log <3 skönt uppvak! åkte hem med mia till åmål och tvättat lite =) satt ute i solen ett tag med och gottade mig! packat resväskan nu med! vägde bara ca 9 kilo! bra jobbat! (för er som inte läst alla inlägg innan ska jag ju till turkiet!!)  sen vid ett gick jag, frida och jonathan(hennes systersbarn) ner till stan och tog en glass! vi gick sen till plantaget och lekte i många timmar! sen käkade vi och mia o viggo kom på snabbvisit=) efter det har vi suttit hemma hos mig och kollar på en film, snackat massa och myst! nu gick hon precis hem igen! jag måste sova snart, ska upp  05´15 i morgon för att hinna med 06´18 tåget! ska på utbildning om hur man gör hjärt och lungräddning på barn! sen när jag kommer tillbaka till åmål vid två åket vi till varberg! jag ska bara hem imellan och hämta packningen och packa det sista! 
har sån resfeber nu så det är sjukt! om planet störtar hoppas jag att det är på hemvägen så jag åtminstone får vara i turkiet en gång till! har hört att man svimmar av innan man störtlandar så då är det ju ingen fara?! Nej då, detta kommer gå fint fint!!
nu ska jag lägga mig, solbränd och skön! om jag blir solbränd av svenska solen, hur ska det då gå i turkiet? hmm, det löser vi då! natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0