12 Maj

mia kom och hämtade mig vid 21 tiden igår! låg i soffan och hade mysigt med musiken i bott fram tills hon ringde! sov med mia och viggo inatt! när han vaknade kvart i åtta tog jag han så mia fick sova vidare=) väckte henne vid kvart över tio för då var han hungrig! vi lekte i babysittern och han sov lite hos mig med! mysigaste!
Har pluggat massor idag med! stolt=) satt uppe i mammas säng =)
i morgon åker jag hem igen med mia på morgonen! på måndag hämtar hon mig så vi kommer iväg till varberg! i morgon måste jag fortsätta tvätta, packa inför resan, städa och sova! får se vad som hinns med =)
nu ska jag sätta mig i soffan med mia, viggo och elina och kolla på hockey! ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0