11 Maj

har jätte tråkigt!! har sorterat kläder om vad som behöver tvättas innan resan, pluggat, plockat och pratat med frida! frida kanske kommer hit sen :) Nu vet jag inte vad jag ska göra fram till halv fyra! då ska vi iväg och köpa tvättmaskin :D ska hem till mamma ikväll med ju, kommer få sitta och plugga där, men kommer ändå hinna träffa dem lite innan jag åker utomlands! på tisdag kväll ska vi samlas på nyfiket och sen kommer flygtaxin och hämtar oss där! resfeber? OJA!! men hoppas att jag kommer ha en awesome vecka och bli lite brun iaf=)
ser att det är ett rörigt inlägg, men det avspeglar ju bara hur mitt huvud funkar just nu!
ut till mamma ikväll och hem på söndag, packa, sova för att ta 06,22 tåget för en hjärt och lungräddnings utbildning för barn! sen hem och åka ner till varberg, sova där sen utomlands i en vecka! hoppas allt klafar bra!
nu ska jag äta frukost, magen skriker ganska mycket just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0