11 Maj

så! nu är jag lite klarare i huvudet! Eller??
har i alla fall fått köpt en ny tvättmaskin, tack pappa och anna <3 och tack till per och katta som hjälpte mig att köra hem den och installera den! så nu tvättar jag onödiga saker som handdukar för vet inte när mia kommer och hämtar mig! vill inte ha kläder kvar i tvättmaskinen under helgen!
Frida var här en liten sväng med! hon följde med när jag köpte tvättmaskinen! alla hjälpte till att bära medans jag och frida kollade på ;) men jag o per bar den allt ifrån bilen och in :) 
nu sitter jag som budda i soffan och har musiken i bott och försöker att inte tänka på något, meditation?!? går dock inte så bra när man lyssnar på musik som man har minnen ifrån men men :) då tänker jag i alla fall inte på framtiden =)
undrar när mia kommer
rip min allt för isärplockade tvättmaskin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0