10 Maj

när jag gick upp i morse var jag jätte trött! klockan ringde 05,40 och jag trodde den skämtade med mig! hade tydligen sett ganska arg ut i morse när jag gick till stationen! i skolan gick det bra :) läraren var stolt över våran klass, bra jobbat tjejer!
per och katta har varit och kollat på min söndriga och isärplockade tvättmaskin och kom fram till att det skulle kosta han mer att laga den än att köpa en ny så i morgon blir den en ny och jag kommer kunna tvätta:D:D
har pluggat lite nu med, personliga reflektioner för vecka 16 och 17! får bli mera i morgon!
Mia hämtar mig i morgon kväll och jag kommer hem på söndagen igen, eller? när ska jag hinna tvätta och packa??! hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0