6 Mars

igår var första dagen på verksamhets förlagda utbildningen! helt underbar pratktikplats jag har nu! för att inte prata om pedagogen där! barnen är fortfarande avvaktande mot mig men det släpper nog snart, eller det hoppas jag i alla fall! redan igår fick jag beröm för ett av samtalen jag hade med barnen, jippi!

igår efter VFU:n kom frida över vid sex tiden! då hade jag skruvat ihop hyllan och nästan hela skrivbordet :D hon hjälpte mig med att flytta in sängen, tv:n och borden :D vi flyttade nog mest runt de olika sakerna än vad vi gjorde för nytta :P fick mig allt ett par goa skratt när jag såg hur vi höll på! tack frida för hjälpen, det var guld värt!!

sov som en stock i det nya rummet! hur skönt som helst och när veckarklockan ringde var jag för första gången på länge utvilad! såå gott! idag gick det också bra på VFU:n! är på fritids på eftermiddagen som inte riktigt är så roligt! men men det är ju en del av arbetet just nu så! 
nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på tv! hihi, vardagsrummet! kan ju säga så nu eftersom sängen är i sovrummet! så underbart o skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0