4 Mars

nu är jag hemma ifrån varberg igen! i fredags var jag med nina, mauri och elina en stund sen var jag hemma och pusslade! i lördags var jag med mia, peter och viggo! viggo var vaken i en och en halv timme hos mig :D såå söt! stoltaste mostern, det är jag! kunde inte sova så bra i helgen så är ganska slut nu! hoppas jag sover bättre inatt för i morgon börjar den fem veckors långa praktiken! ska vara i en förskoleklass denna gången, får se hu det blir! är allt lite små nervös måste jag erkänna!
längtar tills i morgon efter praktiken då jag ska träffa frida! vi ska flytta min säng mm till mitt nya sovrum :D ska bli så skönt (tror jag)!! jag hoppas att jag kommer trivas i det nya rummet :D
nu ska jag snart krypa ner i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0