26 Mars

helt bra dag idag! ett barn som jag mötte på ica i lördags sa att det var hennes höjdpunkt i helgen :) wipp wipp!
min handledare sa att hon inte vill att jag ska sluta hos henne utan bli hennes kollega och att hon lätt skulle kunna skriva det till mina fröknar! gott betyg både från barnen och de vuxna =)
ska göra observationer eller intervjuer också, redan gjort enkätundersökningen! det får bli som det blir!

bara hatar halebop ibland! först sa dom att det bara behövde laddas med 200 :- för fri surf, sen hundra till så det känndes ganska onödiga pengar, men kommer ju inte behöva ladda nya på ett bra tag! så nu har jag på "dataanslutning" så får vi se hur det kostar eller inte kostar!
ida och thelma var här en sväng och kollade hur jag fått det med :) 
pratade med frida med, hon kanske kommer hit i morgon! hon får ju sova här men det känns inte så roligt och gå till praktiken när jag vet att hon är här hemma... får se hur det blir :D vill ju börja kolla på oc 4!!!
i morgon är det praktik och verksamhet, blir att gå till tennisen igen :) slutar vid fyra =)

Det var lite om det mesta för största möjliga summering!

allting kommer lösas och bli bättre igen! eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0