25 Mars

bakis? bara lite! var på stan förut och käkade pizza med frida och det fick mig att må illa kan jag säga! gick iväg med mjukisbyxor, huvtröja och glasögon! drog absolut inga blickar mot mig!!
fy vad jag ogillar att man ska ställa fram och tillbaka klockan, suck! ska ju lägga mig om typ en timme istället för två?? kommer inte kunna sova ändå så jag kommer vara ett lik i morgon på praktiken..

Jonathans dop var jätte fint i kyrkan! så stor han har blivit bara om man jämnför med viggo! jag fick ha han hela tiden, så mysigt!!
har bara kollat på film i stprt sett förutom svängen på stan idag.. var ute med dennis, alexandra o calle(resten kommer jag inte ihåg namnen på) igår ju.. först hemma hos dennis sen may run o sen hörnan för på hc var det tok för lång kö för oss och det är inte så viktigt att gå dit in!
tror vi alla var ganska bra onyktra igår! har allt hört från två av dem att mitt bakis humör inte kommit ensam :) känns lite skönt att det inte bara är jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0