24 Mars

nu var det allt ett bra tag sedan jag skrev här, har varken haft lust eller tid att göra det.. får ju inte bli beroende av något :P
frida har sovit hos mig hela veckan fram tills igår! vi pysslade, myste och bara hade det trevligt! tack underbaraste frida för denna veckan :D
igår kom Nellie till mig :) vi myste till the voice med godis och chips, mumma!! nu väntar vi på att mia ska komma så ska vi åka till säffle på dop :) kusinen anjas barn jonathan ska döpas! sen åker mia och släpper av mig hos mig och åker ner till varberg igen med nellie och viggo! kommer bli ganska tomt här hemma utan någon när jag har haft det ett tag!
igår lunchade jag med sara efter hennes fem timmars pass hos frisören :) trevligt och träffas!
praktikveckan var helt underbar, fick vara med på tolksamtal med föräldrarna till pojken som är ny :)

nu ska jag och nellie kolla på ronja rövardotter och mysa med resterna från igår!
Ni får ha en underbart bra helg i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0