15 Mars

idag var en sådan typisk mellandag då man längtar till helgen! det var inget fel med dagen igentligen förutom att den rullade på som den skulle?!? jag gillar ju när det händer något utöver det vanliga! fick ta hand om ett bråk där en tjej kastade vattenfärg på den andre, men det varade ju i fem minuter max.. ett av barnen som behöver extra tid med en vuxen var inte där så det var väl därför som det gick så smidigt antar jag.. men i morgon kommer hon tillbaka! redan fredag i morgon ju! känns som om det är onsdag men ändå fredag, konstigt! men i morgon (fredag!!) ska jag med mamma hem! hon ska först vara på sjukgymnasten och troligtvis klar när jag slutar 14,30 =) då åker jag ut för en vilohelg på landet! är behövligt om jag ska orka ge 150% de tre kommande veckorna med!

tänkvärt! bilden är tagen på island påväg till hekla!
sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0