14 Mars

idag gick det jätte bra på praktiken! skrev ut brev till föräldrarna med om att jag ska intervjua barnen, måste ju ha deras godkännande för det! pojken som jag har extra hand om vågade gå till grupprummet o bygga lego, stå i matkön med de andra barnen och gå till andra sidan av skolgården idag! 3 stora framsteg, så glad att jag får vara del av dessa och att han litar så starkt på mig! jag är bara så AWESOME med honom!!

har också varit med sara, jocke, thomas och tadas på 50´s och åtit mat! blev kycklingsfile med klyftpotatis, mumma! hade så trevligt! var där typ en o halv timme, mys!! tack alla för en trevlig kväll :)

i morgon är det redan torsdag!! trodde det var tisdag idag, men nej då :P skönt med helgen på intågande, för då ska jag ut till mamma! kommer kännas konstigt att åka dit och inte ha någon freya som hälsar eller sover med mig... kommer ta ett tag och fatta det med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0