13 Mars

idag gick det jätte bra på praktiken! var inte lika trött idag som jag var igår:)
när vi var i skogen vågade först det icke svenskt talande barnet leka men när jag var med honom lekte han för fullt! jag provade att gå iväg därifrån så han inte såg mig i några minuter och han hade tydligen inte lekt utan bara stått stilla och kollat ner i backen.. han lekte så fort jag kom tillbaka :) så mari bestämde att jag ska äta pedagogisk lunch med honom framöver och att jag ska vara lite extra med honom tills han är trygg i alla de olika miljöerna! hon berömde mig för mina egenskaper som pedagog och att jag kan ta hand om alla "slags" barn! så skönt att höra! WOHOO!! ten points go to: MALIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0