7 juni

inatt blev jag ganska sur på grannen som fick för sig att spela technomusik halv 11 på natten, precis när jag hade somnat till!! SUCK på dom! skickade ju sms vid tio att jag ska sova och att han får sänka men nej då.. han stängde av efter en stund!
i skolan gick det jätte bra! mysigt med fikat efteråt med klassen inklusive kubb =)

fick sommarjobb idag med:) ett gruppboende i varberg :D men jobbar på Wheels and wings, hoppas någon vänlig själ kan ta den helgen, ska ju hjälpa pappa o så kommer ju frida ner! 
ringde skatteverket och frågade om deklaration eller inte, visste inte hur mycket jag skulle betala eller få tillbaka.. då skulle jag ha deklarerat i mars?! har inte fått hem någon! får typ hälften av posten till mig.. hoppas det är grannen som gör bort sig igen och inte brevbäraren! men skaffade e legitimation så nu är den inskickad! 
redan gått två år av skolan :D WIHHI!!
ska möta mamma på stan vid fem :) ska och kolla på elinas uppvisning av blåsinstrument halv sju och sen följer jag med dem hem! behöver ha massage på ryggen även om det är bättre idag så det inte kommer tillbaka :) hoppas mamma o hilmar vill ta en kaffe med mig på rio, är sjukt kaffesugen, hade ju inte kafferast idag :S 
nu har jag sommarlov(inkl jobb) =) hoppas alla får en trevlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0