6 Juni

skolan gick jätte bra i igår! vi lekte pirater med barnen och skatterna var olika geometriska former, matte i skogen-kul! barnen verkade i alla fall ha det roligt, precis som vi :) när jag kom hem igen sov jag på soffan i två timmar, sov ju inte mer än 4 timmar den natten så det fick jag vara värd! sen hämtade sandra mig och vi åkte till frida! hos henne käkade vi god sallad och kollade på film! sen kom andreas och då blev det en skräckis, silent hill :S en äcklig film, fy! se inte den! den vi såg innan den kan ni se, men lite svårt eftersom jag inte kommer ihåg namnet på den.. några tennisproffs ialla fall =) sov över hos frida med! idag har vi tagit det lugnt, velat träna men kan inte för ryggen ju. har även pluggat klart sista reflektionen i skolan så nu har jag inte något kvar :) får hålla alla tummar som finns att jag blir godkännd på den sista inlämnade uppgiften!
i morgon är det sista dagen i skoan för denna terminen :D fröken skulle bjuda oss på fikabröd! hihi! sen efter skolan ska vi i klassen iväg och fika och bara umgås, trevligt! 
nu ska jag gnälla av mig så för er som inte bryr er kan sluta läsa detta inlägget nu..
i lördags fick jag världens huvudvärk efter top cats.. den har hållt i sig ända tills nu.. den går i vågor men blir inte av med den:( sen i går kväll fick jag smärta vid höger skulderblad och det har inte gått över även fast frida har masserat. nu har det gått upp i nacken och fram i käkarna :S kan inte vrida huvudet utan att jag får förbaskat ont :(
Men för att se det positiva i allt så känner jag av mina kroppsdelar :D 
nu ska jag käka kvällsmat (bilden) och bara slappa i soffan :)
*
Frida när hon hjälpte mig rensa garderoben =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0