4 Juni

i lördags var jag o frida ute och gick en pw till kajsa och tillbaka :) vi städade mitt tv rum från tak till golv så nu är det skönt att vara här igen:) vi tvättade en massa med :) röjde lite här och där, ja vi städade en massa i flera timmar, bra träning!
sen på kvällen åkte jag, sandra, kajsa och frida och kollade när top cats spelade i nysäter! vi var nyktra och såg dansen som en träning :) vad jag o kajsa skrattade, vi skulle bugga men det gick väl sådär eftersom ingen kunde det så bra om man inte har en bra kille som leder:P men vi klarade oss efter massa knuffar :) det var en sjukt trevlig kväll kan jag säga! gör gärna om det med damerna =) tack :)
igår hade vi en lugn förmiddag. på eftermiddagen gick vi hem till frida för att träna och kolla på film (braveheart) samtidigt :) vi tränade nog i fem timmar(självklart med cigg pauser), gött! sen tränade vi till big brother och jag tycker rätt person vann!!
idag har vi tränat igen till film(djungel George) :) sen åkte jag med frida och sandra till affären, jag köpte med päron så ikväll blir det päronklyftor och vindruvor :) mumma!
i morgon blir det skola! vi ska ha en utedag för barn i åldern 4-6 år :) ska bli roligt :D på torsdag är det sista dagen i skolan för denna terminen, sköönt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0