13 Juni

idag vaknade jag och frida hemma hos mamma:) vi spelade 10´000 och drack kaffe. vid halv två åkte vi iväg till dalslands sjukhus för att kolla min knöl i armhålan.. väl där får jag en man som kollar den.. han var knepig! gillade han inte. men men han ringde kirurgmottagningen i trollhättan för att boka en akut tid så ska vara där 09,20 i morgon. jag som hade tänkt åka till varberg ikväll.. han sa att det lika väl kan vara en fettknöl som en tumör, ja det lugnade ju mig verkligen! efter det åkte vi hem till mig och tokpackade som bara den! sen lämna av frida (tack så jätte mycket frida för all hjälp, du är guld värd) och hem till mor igen!
i morgon åker vi vid lite efter 7 på morgonen till Näl. ska göra ett ultraljud på den och vad det visar så ska dem tömma den på ev. vätska eller ta prover på den läkaren kommer sedan ringa mig så fort som provet har kommit tillbaka. så vad som än visas så kommer jag få minst en nål i armhålan i morgon =( dom sa att det kommer i alla fall bedövas först, lugnande! sen kör mamma mig till stationen i trollhättan så att jag kan ta tåget till göteborg! får se om jag har ont eller inte får lyfta tungt i morgon, är det så så kommer pappa och hämtar  mig i göteborg, blir lite svårt att byta tåg annars om jag inte får lyfta väskorna, har två stora väskor eftersom jag stannar för sommaren sen :)
Nu håller jag tummarna på att det bara är lite vätska som har samlats och dom tömmer det så är allt bra igen! kommer sova så gott inatt 
tack mamma för att du kör på mig <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas det går bra idag Malin! Stor kram <3

2012-06-14 @ 07:26:35
URL: http://www.hammarqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0