10 Juni

igår firade vi sara som fyllt år :) vi käkade på 50´s och sen hem till sara för tårta och lite festande. en trevlig kväll :) var hemma vid halv tre så sov länge idag! mötte frida på ica och köpte lite mat. hon kommer förbi ikväll efter jobbet på en cigg och tjöta lite:) tvättar som bara den nu med, 6:e maskinen i nu :) i morgon ska jag tvätta mera och packa sommarväskan! på tisdag åker jag till mamma (hoppas frida kan följa med), på onsdagen är det läkarbesök och på torsdag åker jag till varberg=) rolig vecka:) vet inte vad som händer till helgen men det återstår att se:) nu ska jag bara slappa och kolla på tv, nacken börjar göra ont igen så ska vila den (bra ursäkt va)! men måste ju upp varje halv timme och ta tvätten så det blir inte så jätte lugnt:P
ibland blir jag besviken på det svenska samhället och dess lagar.. rättvisa kallar dem det, jovisst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0