1 Juni

idag på skolan var det ett bra seminarium :) mycket bättre än förra iaf:) åkte med linet till o från åmål så slapp bussen:) sov dock bara 4 timmar i natt men är inte trött, hmm!
När jag kom till åmål mötte frida upp mig så gick vi till ica o handlade massa nyttigheter :) vi tränade i ca två timmar och sen pw till ica igen med lite jogging :D så grymt duktiga vi är! nu kollar vi på lets dance, ögongodis mums! 
i morgon ska jag ha sovmorgon! inte ens värt och diskutera! sen ska vi ut och gå innan frukosten :) sen mera träning och pyssel :) nice helg :D
min dator mobbar frida totalt! så fort hon rör den så dör den eller så funkar den inte då! så nu sitter jag på golvet och skriver eftersom den inte ville funka nära henne :P stackarn!
det haglade förut?! i juni?! jaja så kan det vara.. hoppas sommaren kommer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0