31 januari

idag satt jag och väntade på att sara skulle höra av sig, dröjde fram tills klockan 2 typ.. så jag ville inte börja plugga innan hon hörde av sig eftersom jag skulle plugga där och inte behöva avbryta! men väl hos henne pluggade jag lite medans hon pysslade och pratade med mig så jag gav upp plugget och pysslade jag med.. fick lite mera gjort på familjealbumet=) när jag kom hem pluggade jag färdigt artiklarna i alla fall:) så i morgon eller på torsdag blir det att skriva reflektionerna om dem! i morgon är det skola igen! skulle ju haft skola på fredag men det blev inställt!så på fredag ska jag fika med emma och inhandla allt inför lördagen, läängtar!! ska nnog bjuda henne på köttfärsås o spagetti, grymt sugen på det nu!
hungrig är jag också!! funderar på att kaga middag trots klockan, men i andra länder äter man ju så här sent, eller?? jo nu gör dem det! fickpinnar, ris o curry sås, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0