30 Januari

så glad jag är av att ha mina "få" men ack så underbara vänner! frida förgyllde helgen för mig och nästa helg blir det emmas ur! tur att ni finns för mig! vad skulle jag göra utan er? <3 Linda, du måste snart komma upp, för länge sen nu! ;'( Love


när jag vaknade i morse var jag inte alls kaxig då jag knappt kunnat sova inatt! har haft så mycket att tänka och bearbeta som var för mycket för mig just nu! men men bara att ta tag i det även om man känner sig ganska liten på denna jord i dagsläget! musiken i bott och försvinna bort en timme eller två? så får det bli!

har en god nyhet ialla fall mellan de mindre bra och den är att jag har fått lån av csn så jag kommer klara mig denna terminen ialla fall från de ekonomiska aspekterna!

Fick tillbaka uppgiften från skolan ännu en gång, suck! hur jävla petiga ska dom vara? varje gång har hon kommit på nya saker som jag ska göra om, varför tog hon inte alla på samma gång så jag inte hade behövt göra om och om igen??

blev så fruktansvärt besviken på några på universitetet idag! jag vet inte om dem märkte att jag var närvarande när det inträffade men det var jag och tog väldigt illa upp! i klassen är det grupperingar! jag tänkte gå utanför mina ramar och "hälsa på" en annan grupp på kaffe rasten! tji fick jag för det! det enda dem gjorde var att snacka skit om en person i klassen! hur kan man göra det? varför inte gå till personen i fråga och säga vad man tycker och tänker än att sitta och snacka skit? eller är ni så jävla fega och inte vågar? men då ska man inte sitta och snacka heller! blir så sårad när sådant händer, trodde klassen var en bra klass med sammanhållning, ärlighet och inbjudande men nej då! inte ens ett hej fick jag! jag var som luft! och plussa då på att de snackade skit, undrar vad dom säger om mig när jag inte är "närvarande"? kommer hålla mig till mitt umgänge härdanefter så jag slipper att sitta och må dåligt på kvällen! sicka folk det finns, att jag ens blir förvånad?

i morgon ska jag i alla fall plugga och scrap booka med sara! ska bli skönt att få bort plugget, en sten kommer ramla av mina axlar!
Pray for me
cuz i've been searching for heaven while running from hell
and now i see
what lies ahead of me
i know ill be forgotten while all of my sins catch up with me
ill go alone
</3

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Tacka Gud, för att du är en mycket bättre människa!

Tacka Gud, för att du är du!

Vi kommer stötta varandra genom detta! Du och jag mot universums krafter! :). Bokstavligt ;), hehe.

Mig kommer du alltid ha älskade du!

Och skoluppgiften kommer du fixa!

Om inte annat så vet du vart jag är, så kan jag se om jag kan hjälpa dig :).

Längtar till att du ringer sen :).

Puuuuuuuuss! <333

2012-01-31 @ 14:00:53
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0