29 Januari

var på fika hos emma på fika i torsdags kväll! var så mysigt och vi har bestämt oss för att det måste hända oftare nu :D <3


skolan gick jätte bra i veckan som har varit, redovisningen gick också bra :D
i fredags åkte jag, dennis, laila och nicke till karlstad, eller ja, ikea =) sen var det bara hem till mig, stoppa in simba i kattburen och gå mot stan och möta upp frida! vi tog bussen ut till ånimskog där linda körde oss till mamma :) så snällt! vi sov över där och igår fick vi massage och spådde oss av eva! blev absolut inte som jag trodde det skulle bli då jag inte fick reda på så många olika saker som jag igentligen velat men det för att en händelse i mitt liv tog mycket av tiden! väl hemma på kvällen igen var det bara att byta om och cykla bort till frida och prata igenom ännu mera om spåningen! var hemma vid ett inatt!
idag har jag haft vilardag vilket var behövligt för både kropp och själ! var på stan en sväng och käkade med frida, gick till ica och nu sitter jag i sängen igen som en säck potatis!

känner mig inte alls så peppad på att gå upp sex i morgon för att åka till skolan, men på morgonen peppar jag mig själv med: "du får ju sova en timme till på bussen sen" och tro att den funkar!

helt underbar helg eftersom den innebar mys med frida!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Tack för denna helgen älskade du!!

Det var en av de bästa helgerna jag har haft på åååååratal!

Tack vare dig!

Förmoppningsvis ses vi juh om bara några dar igen ;).

Älskar dig käraste du! <3333

2012-01-29 @ 22:30:42
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske
Postat av: malin

tack själv älskade dig! ja det hoppas jag på i alla fall, du får komma till mig då o köra wii :D glad jag blir att jag fick dela detta med dig! älskar dig <3<3

2012-01-30 @ 18:10:54
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0