24 Januari

idag var jag ledig ifrån skolan! jag sov jätte dåligt inatt så jag vaknade vid nio och gick upp ur sängen vid elva! vid tolv gick jag hem till sara och scrap bookade igen =) nu har jag kommit 5 sidor i syskon albumet =) gick hem vid halv fem och har kollat på tv, argumenterat mot en halvidiot på fb som nu resulterade i att jag blockade henne!

i morgon ska jag storstäda det vidriga köket på övervåningen! fattar inte hur man kan smutsa ner så när man lagar mat? hela spisen, väggen och rattarna är dränkta i fett, mindre myspys! så då blir det på med gummi handskarna och fram med redskapen och leka städtant! kommer vara så äcklad, men efter det ska jag laga mat och njuta av att det äntligen är frächt! hur svårt kan det vara att torka efter sig igentligen?

Får pengar från csn i morgon! så gott, har varit så nervös över att jag inte skulle fått det eftersom csn behöver få in poäng varje termin men min kurs är på två terminer men det har ändå löst sig =) så då ska jag handla loss på ica (tyvärr) & apoteket (ganska okej)!

snöade lite på hemvägen från sara! hur mysigt hade det inte varit att ha några vänner, några overaller, en eldstad och lite varm choklad?
förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0