22 januari -

igår när vi kollade på gladiatorerna insåg jag att det inte alls var bra ju! vet inte om det var för att datorn var roligare eller om jag redan tröttnat på det?

idag när vi vaknade gick vi och gjorde i ordning frukost-gröt så klart! sen gick vi ut i snön och lekte i några timmar! snön gick inte så bra att göra bollar av så vi la massa snö i en påse och pressade så wola, en boll!
när vi kom in gjorde jag våfflor och varm choklad till oss =) mumma! efter det målade vi naglarna och det var tid för att gå till ica med elina för mamma var där och väntade på henne! jag gick in och handlade - grahamsgryn till ännu mera gröt så klart och mera äppelmos, lever nästan på det nu :P har lagat middag, och så klart så att det räcker till i morgon med så jag slipper laga i morgon!
skolan börjar nio i morgon så jag tar 7 bussen! slutar vid tolv så ingen lång dag=)

på fredag ska jag ut till mamma, ska bli spådd på lördagen! kanske ska ha med mig frida om hon inte blir inringd, hoppas inte ;) får se om dennis vågar följa med ut till hästarna haha!

här är lite bilder från helgen :)
i sprayflaskan är de svart vinbärs saft :)
våran vulkan=)
Våran lilla bäbis snögubbe
åka i backen med en plastpåse var skoj =)
pappa snö gubbe =)
MUMMA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0