19 januari

igår på gruppmötet hade jag jätte trevligt! vi diskuterade lite annat än bara skolan så i slutet fick vi allt skunda oss!!

idag på skolan var en jätte bra dag! vi fick dra ett påstående ut en hög och diskutera kring det som vi har lärt oss denna terminen! det märktes på våran klass att vi inte orkade så länge, så vi fick sluta vid tre, men vi var ändå färdiga då=) att sitta i ca fem timmar och diskutera kring heta frågor och tänka tillbaka i sex månader tar på ens lilla hjärna!

idag var det sista dagen på termin 3! tänk att jag klarat av tre terminer nu! AWESOME!  "bara" 4 kvar nu då!
*
brände tummen förut när jag skulle röra om i pommesen, blåsa och ont, synd om mig!!
*
vad ska jag hitta på i helgen tro??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0