17 januari

idag vaknade jag i elinas säng och var helt utvilad! sover altid så gott hemma hos mamma :) igår bakade vi bröd och kollade igenom gamla kort! fick med mig massa kort på mig när jag var liten, gud va söt jag var då!! förstår uttrycket "guldlockar" nu i alla fall =)
nu har vi precis kommit in efter att matat och vattnat alla djuren! dricker varm choklad, mums! vid två åker vi in till stan, ska äntligen få köpa mig ett busskort, tack pappa!
sen i morgon ska vi ha gruppmöte hos linnea i grums för att på torsdag ha exeminerande slutuppgift, är ganska nervös inför den! någon kommer att dra ett påstående för mig som jag ska kunna svara på inför hela klassen :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0