14 januari

idag tog jag sovmorgon till 10! blev ändå plus fem timmar om man jämnför när jag gick upp igår! igår var jag hemma vid 19, upp o laga middag och sen mysläge med älskade simba <3 han har varit så mysig!

idag har jag varit en riktig duktig flicka! jag har: dammsugit, skurat, putsat, vädrat mattorna och dammat i mitt rum, toan, tvättstugan, mellanrummet, det andra mellanrummet och hallen! plus att jag håller på o tvättar! tur att jag gjorde lunch låda igår till idag, orkar inte ställa mig vid spisen! det underbara nu är att det luktar nystädat, bland de bästa lukterna som finns =) känner mig så glad över att jag äntligen städade! återstår bara att fortsätta med tvätten, tråkigt! så ikväll är jag värd att äta lite dill chips och dricka saft!men vad ska jag göra innan dess?

blir att kolla på gladiatorerna ikväll! kommer så ligga och drömma om dessa killar! dom är ju bara för snygga med sina muskler, sin bränna och att dom jobbar med att få andra att förlora! <3
skulle gärna sitta där!, kolla in han lägnst till höger, MUMS!!

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Va duktig du är gumman! :) <3

2012-01-14 @ 20:24:45
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske
Postat av: malin

tack sweet :D <3

2012-01-14 @ 21:53:33
URL: http://malinosimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0