12 januari

Jävla helvetes skit!! och jag ska orka med detta hur??
det förflutna, mina misstag kommer upp krypande till ytan igen, mina problem jag har idag och problemen jag vet att jag skaffat inför framtiden blandas allt ihop till en jävla svart orkan i huvudet, och mitt i står jag och försöker ha mina fötter kvar på jorden..
denna månaden har jag 600 kronor kvar på.. busskortet kostar 800 så skolan är redan körd! och köpa böcker för ett par hundra? funkar inte ihop! ångrar grovt just nu att jag började universitetet när jag inte var redo för det igentligen! mamma ska köra hem simba i morgon i alla fall! inte nog med att jag ska ha mina fötter på jorden ska jag kunna ta hand om han.. hur tänkte jag? älskar han över allt annat, men kan jag ha kvar honom? smärtar som faan att tänka den tanken men jag måste! vem ska ha honom när jag inte kan? tror inte jag är en bra kattägare! att lämna honom så mycket som jag gjort är bara ett bevis på det! han är värd någon så jävla mycket bättre än mig! han är värd en matte som har fötterna på jorden, en som inte lämnar honom för att resa iväg varje månad! hur i helvete ska jag lösa detta?!? mamma ska i alla fall baka bröd åt mig, men kommer ha ca 200 kronor kvar denna månaden efter 2 dagar till på skolan.. tänkte åka till varberg och jobba, men vart ska jag då ha simba? och att jag ens tänker tanken på att lämna bort han innan jag ens hunnit få tillbaka? men jag måste ha pengar, jävla as som styr ens liv!! allt känns helt plötsligt så värdelöst!!! orkar inget längre! rummet ser ut som faan, men en avspegling av mitt inre antar jag..
så! nu har jag fått skriva av mig en del! upp 05,15 i morgon! sov gott till er som kan...

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt kommer lösa sig vännen! Men fortsätt skriv ner allt som är och känns jobbigt, det funkar faktiskt ibland:) <3

2012-01-12 @ 23:39:45
Postat av: Frida Svenske

Gumman! Ring om du behöver någon!

Du ska inte behöva sitta och tänka igenom allt detta själv!! Du vet att jag finns här!!

Och du ÄLSKAR djur, och du ÄLSKAR Simba, så att du ska vara en dålig kattägare, det stämmer verkligen inte! Du gör allt du kan! Det gör du verkligen!

Om du ska till varberg, så får du väll höra av dig så kan jag se om jag kan hjälpa dig på något sätt!

Snälla du, hör av dig! Du ska inte behöva göra allt detta ensam! <333

2012-01-13 @ 13:32:21
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0