11 januari

ser nu att det var ett bra tag sen jag skrev här, men jag har faktiskt mina skäl till det, och dem är VARBERG! så här kommer en kort sammanfattning av vad som hänt och som händer:
  • hade en jätte bra jul! Bästa julklappen: min nya tv!
  • Nyår firade jag med nina, micke o deras vänner, en trevlig kväll!
  • starten på 2012 var att jag fick halsfluss som jag käkar medicin för :S
  • Den 16 maj drar jag, emma, mia, malin och azra till turkiet!
  • skola i morgon, vet inte hur jag ska ta mig dit, har bara kontanter??
  • Kom hem till: ett kallt rum som luktar källare, spindlar och inga kanaler.. hungrig är jag med, men vill inte gå till stan för det, tar det på hemvägen från skolan imorgon*(hur jag nu tar mig dit?)
  • åker nog ut till mamma i helgen och hämtar hem simba <3
  • inser nu varför jag alltid städar rummet innan jag åker iväg, orkar inte städa nu, men det skulle verkligen behövas!!
  • vill bara ha min lägenhet färdigrenoverad nu! kändes sådär kul o komma hem till mitt hem som det ser ut nu, halvdant här och där!
tror detta var höjdpunkterna på denna tiden! lite gnäll fick jag allt platts med också :P efter lite krångel så funkar kanalerna igen :D:D

har fått kort på mig, nina o mia när vi var små, vi var bara såå söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0