5 februari

i går vid ett tiden kom emma hit=) vi kollade på film, bakade kärleksmums och lagade spagetti och köttfärsås, mumma! sen gjorde vi i ordning oss för utgång i säffle på harrys! tog bussen dit vid tio och vid två hämtade geir oss! såå snällt, tackar och bockar! hade en jätte trevlig dag och natt! vid tio gick emma härifrån så jag la mig i sängen igen och kollade på tv tills tolv typ! vid ?tre? kom frida hit med vindruvor så kollade vi på en film och bara hade mys! hon gick precis härifrån =) lovade henne att jag skulle plugga så får väl sätta mig en stund och läsa igenom artiklarna inför i morgon!

i morgon ska jag till skolan på föreläsning! behöver inte åka fören 07,05 bussen =)

har ganska dåligt samvete nu.. hjert kom och visade sina sår efter operationen fast han vet att jag inte gillar sånt OCH när jag är mitt uppe i att göra kvällsmat!!?!? jag utbrister: men ditt jävla äckel! han går och jag tar med mig smörgåsen ner till mig.. den ligger fortfarande orörd p bordet här.. får se när jag kan äta den..

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Åh, du bloggade! (a).

Ses snart igen! :)

Ja, hejjahejja på med pluggningen! :).

Ååååh, stackare!! ;ooo

uuuuuh -.- :( <3333

2012-02-06 @ 00:01:16
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0