28 Februari

i helgen var jag i varberg! var jätte kul och var ute på kogen på lördagen med emma o malin :) hade jätte kul! åkte hem i måndags och fick äntligen med mig snickaren upp så vi bygger som bara den :) hoppas det nya sovrummet blir klart!

allt prat om allt nytt gör bara att jag saknar dig ännu mera min kung!
ingen som jag kan få prata av mig med eller iallafall prata med!
pratar fortfarande ut i rummet ibland ifall du är på besök hon mig <3
kommer denna saknaden och känslorna aldrig avta?
får dåligt samvete om jag inte tänker på dig på någon timme, man kan ju inte glömma så fort?? fy på mig!
saknar dig av hela min kropp och själ <3

så liten och frisk du var här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0