20 Februari - simba är nu en ängel

dagen då min prins blev en kung
idag kom jag och veterinären överens om att det var bättre för simba att bli en ängel! det var absolut inget lätt beslut kan jag säga! i natt hade simba kramper så han skrek så veterinären tyckte att det var det bästa beslutet än att behöva genomgå operation på operation och det är inget liv för en katt! har frida här som stöd, älskade du <3
kommer nog ta ett tag innan jag blir av med vanorna av att snabbt stänga dörren för att han inte ska smita! vissa kommenterar i kärlek att jag är en bra kattägare, men hallå, jag är ingen kattägare! min katt är död! jag kommer aldrig mera kunna säga att jag älskar honom, kommer aldrig kunna gosa med honom! kommer aldrig kunna göra något med honom! jävla helvetes skit! han har varit mitt allt i ett o ½ år nu! han och jag har varit bästa vänner! trodde aldrig denna dagen skulle komma! fy faan för det! städade undan hans saker förut och ställde dem i ett annat rum! vill bara ha tillbaka honom! pratade med honom förut att han skulle bli en kung och en ängel och stört grinade då kom han och la sig som en liten boll i mitt knä och kurrade! sen slickade han mina tårar, tolkar det som att han är tacksam? 18,22 fick jag smset av hilmar att lille gossen nu sover! tack hilmar för att du tog honom till veterinären! evigt tacksam! hur ska jag komma över detta? hur ska jag kunna vara trygg igen? han var med mig i allt, när jag duchade satt han på pallen jämte mig och väntade! när jag sov sov han mellan mina ben eller på en kudde jämte mig! hur ska jag kunna vara trygg igen??
frida köpte glass förut så jag kunde få i mig något, har bara druckit kaffe, hade en orolig känsla i magen hela dagen! jag anade att det var så här det skulle sluta!
kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att det skulle vara så här jobbigt som det var! har gråtit floder, och mer kommer det att bli!
tycker att jag var en elak kattägare samtidigt som jag måste se till simbas bästa och inte mitt! För mitt bästa hade det varit bäst att simba hade stannat, men för simba var den bästa utvägen att bli kung! min älskade Simba är nu kung, kommer aldrig få träffa honom, inte få gosa, FY FAAN vad jobbig den tanken är!! intalar mig själv att han i något vis kommer att hälsa på mig, men hur vet jag inte, men hoppet är det sista som lämnar mig! när hilmar hade åkt med simba plockade jag ihop hans saker, men jag ställde inte undan dem fören jag fick sms:et! tänkte att Veterinären kanske hade en mirakelspruta så han var helt frisk istället för att somna in i all evighet! jag skickade med han honoms två favorit leksaker i buren som han sedan ska ha med sig i graven! vad jag än gör blir jag påmind honom, mitt internet heter simba, på wf heter jag simburt, mina lösenord innehöll hans namn, min blogg är ju om vårat liv, som nu bara är ett!
*
Kommer sakna dig i all evighet min älskade simba!
Du kommer alltid vara min prins!
Du har och kommer för alltid ha en plats i mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0