2 Februari

Inte varje dag som man duschar med en strumpa på sig! jag rakade benen innan jag gick in i duschen och så klart skar jag mig vid hälsenan så det sved som fa*n när vattnet kom på så jag tog en strumpa på mig, gick såå bra så!

igår var jag i skolan och hadce en föreläsning som för mig var ganska meningslös för mitt yrke, men kommer säkert ha användning av den senare i kursen..

idag har jag städat här nere! phu! nu väntar jag på att frida ska komma så jag kan förlja med henne på hennes möte klockan 6 men hon skulle bara kolla klart sitt avsnit, duscha o komma hit=) efter mötet MÅSTE jag komma ihåg att gå o handla!!slut på allt nästan! fy på mig!

min to do list från igår tills på fredag natt:
banken och skaffa nytt konto - Fixat!
skaffa verify by visa - Fixat!
göra en csn tabell - Fixat!
Reflektera över de två engelska texterna - Fixat!
reflektion förra + denna veckan -
mejla maria om vfu -
tvätta och städa hela nedervåningen -
simba skötsel -
banken och skaffa nytt konto - Fixat!
skaffa verify by visa - Fixat!
göra en csn tabell - Fixat!
Reflektera över de två engelska texterna - Fixat!
reflektion förra + denna veckan -
mejla maria om vfu -
Fika med emma -
Plugga med Frida -
städa hela nedervåningen - Fixat! stod med tvätta men det är inte gjort tog jag bort det så jag fick skriva fixat!
simba skötsel -
redigera uppgift 2 - Fixat! om nu tanta jä'eln godkänner och inte kommer på ännu flera saker!
Sitta och vänta på Frida - Håller på!

så för mig själv: i morgon ska du:
  • fika med Emma!
  • Plugga med Frida (em) = skriva reflektion om förra plus denna veckan
  • Simba skötslel
  • Mejla Maria om  VFU dag
hmm, ganska fullt upp :P

Kommentarer
Postat av: Frida Svenske

Så sööt det där med strumpan då! haha, go! :D.

Så snällt av dig att följa med mig igår! :D.

Jaaa-a-a-a idag ska vi plugga och träna och skojja och mysa! Win, win, win & win! :D.

Haha "Väntar på Frida - in progress!" haha ;).

Ses snart älskade du! :D. <333

2012-02-03 @ 13:46:37
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0