19 Februari

simba är fortfarande inte sig själv! han är jätte trött och har legat och sovit på samma ställe sen vi kom hem klockan 14! inget intresse av att dricka eller äta! han lapade LITE grädde när vi kom hem, sedan dess har han bara legat stilla :/ han ligger i soffan och inte i min säng? varför byter han plats? han fick medicinen vid fyra, då fick jag hämta honom från soffan för han kom inte när jag lockade honom och sen gick han tillbaka sakta och lade sig i soffan igen:( stackars liten! måste komma ihåg att ringa veterinären i morgon med!
läst på olika forum och veterinär sidor nu under kvällen där alla skriver att jag är elak som håller honom vid liv?!? dom tycker att jag är en livsplågare mot simba, att han mår bättre i himmelen! kan delvis hålla med, men om min veterinär säger att vi ska avvakta tills i morgon så gör vi det! tror inte han skulle säga det utan att mena det! hoppas han blir frisk snart

i morgon ska jag till skolan, känns inte okej att lämna simba hemma själv när han mår som han gör, men men =(
ska ficka med sandra vid tolv med, så blir två tåget hem! hemma hos simba vid halv fyra :S hade avbokat kaffet om det inte var för boken och att det var länge sedan vi träffades! så jag kommer hålla tummarna hela dagen i morgon att han har kissat innan jag kommer hem!!

i övrigt har det inte hänt så mycket idag! tagit det lugnt med simba, satt in det förstorade kortet på oss och hängt upp på väggen, första tavlan i rummet som blev upphängd!!
nu ska jag kolla på tv och snart lägga mig, upp lite innan sex i morgon, suck!
hoppas vi överlever detta tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas verkligen intehan har alltför ont, jobbigt när man inte vet hur de känner. man önskar de kunde prata! Kram till dig och misse , hoppas det ordnar sig! <3

2012-02-19 @ 20:42:41
Postat av: Mia

du är inte elak mot simba! så är det! du bevisar ju bara att du älskar han och gör allt för han så att han kanske kan bli frisk! lyssna inte på dom!!! <3

2012-02-19 @ 21:20:06
URL: http://sessanmia.blogg.se/
Postat av: Frida Svenske

åh herregud!

Gumman! Ring mig imorn om du vill och känner för det?

Tänker på er!

Kärleeeek! <3

2012-02-19 @ 23:59:49
URL: http://www.nattstad.se/fridasvenske

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0