18 Februari

idag har pirko med sina två barn varit hos mamma och hälsat på! varit full rulle hela dagen! började med att vid 8,50 spela monopol med elina tills klockan var 11 och sen kom besöket :) var inte länge sedan dem åkte! simba har blivit piggare idag än igår och de andra dagarna men han är inte helt 100 än :( vet ju dock inte hur han går på toa då han är ute ibland, så återstår att se mellan söndag och måndag! hade gärna velat gå till hc ikväll, men simba går före! ska snart lägga mig och kolla på gustav med elina! försöka sova lite mera inatt än denna som var! pratade lite med frida med! saknar dig! hoppas jag kan komma till dig, annars får du komma till mig, beroende på simba då! nu ska jag prata lite med mamma o hilmar sen sängen! natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0